sâmbătă, 22 iunie 2019

Mai multe drumuri


Afirma adesea

Sunt constient ca eu sunt creatorul propriei mele vieti,am grija de mine,pentru ca daca eu nu am grija nimeni nu imi va purta de grija.Construiesc pentru mine numai lucruri bune.

Si asa si este

Mai multe drumuri


Pot exista multe carari, dar tinta e aceeasi pentru fiecare. Intotdeauna exista o cale usoara si una dificila pentru a ajunge la aceeasi tinta. Exista drumul direct si drumul ocolit, se poate merge pe soseaua principala sau pe cele laturalnice, ca sa ajungi in acelasi loc. Alegerea apartine intotdeauna drumetului. Esti absolut liber sa-ti alegi calea. De aceea caut-o si urmeaz-o, chiar daca la capat iti vei da seama cat de mult timp ai pierdut luand drumul deviat cand ai fi putut asa de usor sa-l iei pe cel direct. Stii unde mergi si ce faci? Stii daca te afli la locul cuvenit si daca ai constiinta impacata ? Este important sa iti cercetezi inima ca sa afli acestea, pentru ca nu poti sa dai cele mai bune rezultate daca nu simti ca esti la locul cuvenit si faci ceea ce stii ca trebuie sa faci, cu bucurie si iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu