miercuri, 12 iunie 2019

PRIVIND LA STELELE CERULUI



Am stat asa, pierduta, cu privirea departe la stelele cerului de mii de ori in aceasta viata. Copil fiind, in loc sa ma joc cu ceilalti copii, imi placea sa stau  si sa privesc fix in Soare, sa ii vad discul incandescent si cum acea aura, parca se misca si cum acel foc al sau parca il mistuie. Cand cadea noaptea peste bolta cerului,  priveam stelele cum licaresc , le adunam si le numaram cum mi se nazarea iar mintea tesea povesti cu ingeri veniti de sus , si cum stateau la palavre cu mine. Ma rugam la Dumnezeu pentru  ingerul meu, sa ii dea putere multa si lumina, sa-l ridice Dumnezeu in slava Lui ...caci asa ma invatasera parintii, ca Dumnezeu mi-a daruit un inger al meu , personal. Ma rugam si pentru mine in final, cerand lucruri marunte si neinsemnate.
Azi, cand am adunat o multime de ani, m-am surprins facand aceiasi rugaciune pentru ingerul meu ....  desi am aflat, ca ingerul este cel care te alege pe tine ca om si nu POATE sa stea in preajma ta , decat daca tu ca om ai o anumita conduita si comportament. El nu poate sa stea in energii joase .Cand nu mai esti in armonie cu ordinea divina a lucrurilor, atragi spre tine disonanata si separarea. Te vei trezi ca innoti impotriva curentului si te vei osteni degeaba.
Am trait toata viata intr-o lume a mea, interioara ... cu gandurile si visele mele. Nu ma prea manifest in exterior, fata de cei din jur, caci atunci cand am incercat sa o fac , nu a avut cine sa ma inteleaga. In drumul vietii, am facut si “lucruri”, pentru a “intra in randul lumii, dar ele nu mi-au adus linistea si fericirea. Lumea, m-a ranit profund, sub toate formele ei.
Am varsat multe lacrimi , mi-am pus multe intrebari, si am primit si multe raspunsuri, care toate laolalta, puse cap la cap, mi-au deschis intelegerea.
 Daca vrei, poti gasi fericirea. Nu poti sa o primesti de la cineva ...nici  nu trebuie sa astepti ceva sau pe cineva alaturi de tine,pentru a putea fi fericit.  Ea se afla in interiorul tau, in inima ta.  Astazi, datorita intelepciunii adunate, mi-am gasit echilibrul , pacea si armonia.

FERICIREA  vine de la Dumnezeu prin inima ta.
Odata cu ea, vine si INTELEPCIUNEA.

Stelele m-au invatat,  ca fiecare are drumul sau clar. Sta doar in puterea ta, daca vrei sa “stralucesti” sau nu. Pe masura ce vei invata sa o faci, iti vei da seama ca esti in armonie cu toti si toate.
Priviti cerul si binecuvantati viata voastra si creatia lui Dumnezeu!  si nu uitati ca, voi creati drumul vietii voastre, aici, in creatia Lui.

Si asa este.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu