marți, 4 iulie 2017

ACTIUNILE OAMENILOR


Toate acţiunile oamenilor sunt motivate la nivelul cel mai pro-fund de una din cele două emoţii - frica sau dragostea. Există, într-adevăr, numai două emoţii - numai două cuvinte în limbajul sufletu-lui. Acestea sunt capetele opuse ale marii polarităţi pe care Eu am creat-o când am produs universul şi lumea voastră, aşa cum o ştiţi astăzi. Acestea sunt cele două puncte - Alfa şi Omega - care permit exis-tenţa sistemului pe care voi îl numiţi „relativitate‖. Fără aceste două puncte, fără aceste două noţiuni, nu ar putea să existe nici o altă idee. Fiecare gând omenesc, fiecare acţiune umană se bazează fie pe dragoste, fie pe frică. Nu există nici o altă motivaţie umană şi toate celelalte idei derivă din acestea două. Ele sunt, pur şi simplu, versi-uni diferite - aspecte diversificate ale aceleiaşi teme. Gândeşte-te profund la ce ţi-am spus şi vei vedea că este adevă-rat. Acesta este ceea ce Eu am numit Gândul care Sponsorizează. Este fie un gând de dragoste, fie unul de frică. Este gândul din spate-le gândului din spatele gândului. Este primul gând. Este prima forţă. Este energia primară care conduce locomotiva experienţei umane. Şi iată modul în care comportamentul uman produce o experienţă repetată după o experienţă repetată; este întotdeauna motivul pentru care oamenii iubesc, apoi distrug, apoi iubesc din nou: întotdeauna există această trecere de la o emoţie la alta. Dragostea sponsorizează frica, sponsorizează dragostea, sponsorizează frica ...


Neale Donald Walsch

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu