vineri, 28 iulie 2017

Eu Sunt Ceea Ce Sunt


Eu ,Creator a tot si toate,spun astazi ca sunt aici printre voi sa aduc pacea,fericirea,multumirea,si evolutia omului pe acest pamant,care in momentul de fata este cum este.Daca priviti in jurul vostru o sa vedeti doar nenorociri,lipsuri,oameni care fac rele,nefericire,idei de razboi,lipsa pacii prin toate locurile lumii.De ce ar fi asa ceva ? Voi nu ganditi ca razboiul este cel mai nefast lucru de pe pamantul vostru.Am decis ca toate aceste lucruri sa inceteze intr-un viitor apropiat,sa nu mai fie lipsuri pentru nimeni.Sigur ca nu eu personal pot sa fac aceste lucruri,dar ele pot fi facute de cine are capacitatea sa le poata face.Ati fost invatati multe lucruri de fiinte ce inca mai cred in ascensiunea planetara.Poate se va intampla asa ceva,poate nu,nu stie nimeni acest lucru,pentru ca mintea omului este destul de mica.Detineti o constiinta foarte mica,de aceia nu se stie daca va exista o ascensiune in constiinta in urmatoarele secole.Ea poate fi facuta doar cu ajutorul altor fiinte ce vor pasi pe acest pamant,si care pot sa va ajute sa ascensionati in constiinta.Dar pana la venirea altora aici aveti grija ca puteti nimici pamantul daca nu sunteti constienti de puterea voastra creatoare de rau.
In final ,eu va spun ca sunt ca si trup detinator de coduri ale ascensiunii,detinator de constiinta suprema,eu scad constiinta intregului prin propria mea constiinta,sau o ridic la bunul meu plac.Planeta trece si a trecut printr-o cadere uriasa in constiinta.Acum suntem cu totii pe drumul ascensiunii acestei planete.Bine ar fi sa reusiti in final acest lucru.


Eu Sunt Ceea Ce Sunt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu