joi, 20 iulie 2017

Greselile

Greşelile sunt oportunităţi pentru a învăţa. A-l condamna pe fratele
tău pentru faptul că face greşeli înseamnă a pretinde că tu eşti fără de
greşeală - ceea ce nu este adevărat. Te-am mai întrebat şi te întreb din
nou: care dintre voi va arunca primul piatra?
Îl poţi dezlega pe aproapele tău de judecata pe care eşti gata s-o
pronunţi în propria ta minte. A-l dezlega înseamnă a-l iubi, căci aceasta
îl aşează acolo unde se află doar iubirea, dincolo de orice fel de judecată.
Stăpânirea propriilor tale gânduri este o premisă esenţială pentru propria
ta iluminare, fiindcă aici, în gândurile tale, alegi tu să mergi cu mine
sau să pleci de lângă mine. Spre deosebire de tine, eu sunt statornic. Nu
te voi părăsi. Îţi stau întotdeauna alături, aşteptând să mă recunoşti.
Dacă vrei să fii ca mine, trebuie să înveţi să gândeşti ca mine. Iar
dacă vrei să înveţi să gândeşti ca mine, trebuie să pui fiecare gând pe
care îl gândeşti în mâinile mele. Eu îţi voi spune dacă e de ajutor sau nu.
Gândurile care nu ajută trebuie eliminate. Iată esenţa
antrenamentului minţii. Trebuie reţinute numai gândurile care
binecuvântează şi ne recheamă la adevăr. Învăţătura mea a fost şi va
continua să fie distorsionată, deoarece ea ameninţă fiecare gând care
este fals. Şi, ameninţate astfel, gândurile false pun stăpânire pe
învăţătură şi caută să o modeleze ca să se potrivească scopurilor lor. Nu
durează mult până când cuvintele atribuite mie ajung să fie contrariul

celor pe care le-am rostit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu