joi, 3 mai 2018

Evolutie




Categoric ca sunt multe lucruri de facut ca sa evoluez.Eu spun si cred, ca am evoluat totusi destul cat sa am ceva intelegere,desi daca as sta in fata cuiva mai evoluat ca mine, as pierde pariul ca eu sunt totusi evoluata.Deci,niciodata sa nu spuneti ca sunteti evoluati,ci doar ca aveti ceva intelegere a evolutiei,a ce se cere de la noi la acest moment al ascensiunii planetare.
Nu sunt multi care stiu ca se face acum evolutie planetara,ca suntem in ascensiune.Pentru acesti oameni care nu stiu,timpul trece la fel,viata este la fel,deci nu vor avea schimbari la nivel de viata.Vor parcurge aceleasi drumuri stiute si batute.
Eu am facut tot posibilul sa fiu astazi aici ca si intelegere,trebuie sa stergeti tot ce stiati si sa incepeti de la zero totul,asa stiti sa faceti o ordine in capul vostru.Este timpul sa intelegeti ca ce se stie este doar inventie si mizerie din trecut,si ce se vrea acum ,este ceva diferit de ceea ce sa stiut pana acum cativa ani.
Acum se vrea schimbare,se vrea constiinta mare,se vrea ascensiune,deci sunteti constienti ca vi se cere ceva?

Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu