miercuri, 16 mai 2018

Lumea din jurul nostru




“Toată lumea e rea, toţi sunt răi, de aceea şi eu trebuie să fiu la fel, dacă vreau să supravieţuiesc în această lume de netrebnici.”

Cam grav sa ganditi astfel,va dati seama ca asa va schimbati si voi tot in niste netremnici?Nu se poate ca sa ne schimbam noi comportamentul in ceva urat daca lumea din jurul nostru este rea.Fiecare cum isi asterne asa doarme,si sigur ca suntem si noi afectati de problemele societatii,dar sa ne mai si schimbe ar fi cam mult.
Daca toti suntem niste netremnici atunci despre ce vorbim? Nu am sa las ca societatea ,sau vre-o creatura fara cap de pe langa mine sa ma schimbe in vre-un fel.Eu sunt eu,si voi ramane eu constructia mea,idea mea despre cum ar trebui sa fiu.Asa trebuie sa ganditi si voi,sa va faceti un caracter al vostru,dar fara influente .Cand faci greseala de a te lasa influentat de ceva din jurul tau, de fapt te lasi modelat de cine stie ce chestii de prin jurul tau.Lasati lumea cu ale ei principii ,ca nu o sa fie deloc bine sa copiati de la cei din jur,sau sa va lasati modelati de ei.
Tu esti tu draga omule,fati o viata a ta,nu cu modelajele altora.Lasa-i pe cei din jur cu alegerile lor,orice copiere isi va arata coltii intr-o zi,pentru ca nu sunteti voi de fapt ,ci o copie a cuiva.
Fi tu omule frumos,lasa lumea cu reusitele ei,si cu necazurile ei,tu fa tot posibilul sa fi fericit ,implinit,frumos la minte,pentru ca asa trebuie.Restul poate o sa invete alte cai frumoase,sau or sa ramana la ce stiu ei,tu de ce te-ai murdari de mizeria lor?
Afirma adesea
Sunt ceea ce sunt,sunt un om frumos,o minte stralucitoare,am invatat calea lui Dumnezeu.
Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu