miercuri, 9 mai 2018

Imi doresc sa ma schimb




Daca  traiti cu ideea de schimbare ,chiar asa va fi,o sa munciti sa va schimbati.Este mare nevoie de schimbare in aceasta lume,dar ea pleaca fix din interiorul fiecarui om,nu poti schimba ceva daca nu reusesti sa te schimbi macar pe tine.Schimbarea pleaca din interior,si de acolo spre exterior, ca incepeti sa vedeti unde este cazul sa faceti schimbari.
In lume acum sunt multe lucruri rele,multi oameni care traiesc inconstienti,deci nu vad ca este nevoie de schimbare,decat pe partea financiara.Cand sunt stransi mai tare ca de obicei cu usa,isi amintesc ca este nevoie sa protesteze,si mai ies in strada sa isi ceara drepturile.Prea putin,nu asa se schimba o lume,trebuie ca toata lumea sa gandeasca la fel,si sa nu se mai tolereze ce traim acum cu totii,o viata grea pentru unii,si multa libertate pentru altii.
Trebuie sa vreti sa va schimbati,dar pentru acest lucru trebuie sa si vedeti la voi ce trebuie schimbat.Daca sunteti multumiti cu ceea ce sunteti ,veti merge prin viata la fel intodeauna,nu veti sti ca este nevoie sa se faca niste schimbari la voi.
Eu cand am inceput sa constientizez ca unele lucruri trebuie sa plece de la mine, am inteles ca a venit vremea transformarii,si de ce nu ,a schimbarii maxime,si mi-a reusit ,pentru ca am inceput sa vad ca unele lucruri nu mai trebuie sa existe in fiinta mea,asa ca am inceput sa sterg incet ,incet toate gandurile si atitudinile care mie mi s-au parut a fi de sters.
Am reusit si ma bucur ca sunt aici acum sa va dau si voua din intelepciunea mea capatata in ultimii 7 ani de cand am inceput sa calc pe drumul ascensiunii mele personale.

Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu