miercuri, 23 mai 2018

Omul fara constientizare




Omul fara constientizare este tot omul de pe langa noi,sunt cei ce chiar nu au pic de constiinta,sunt niste legume la minte,sau sunt din clasa celor cu bani,dar cap lipsa de tot.Cu cat esti mai sus ca si stare sociala ,cu atat esti mai de ras ,te faci de cacao si mai si daca esti de acolo,pentru ca arati ca ai doar bani,cap ce iti mai trebuie.
Din pacate lumea este plina de nenea fara cap,noi cei ce ne-am trezit ne cam miram in ce lume traim,cum se descurca legumele acestea fara cap nu stim sa raspundem.Probabil ca leguma vorbeste cu leguma,si cum au aceiasi stiinta in capul lor gol, se inteleg perfect pe limba legumelor.
Chiar am urmarit asemenea exemplare cum socializau,sincer ma pufnit rasul,erau asa de fericiti,si asa de dispusi sa joace acelasi rol toti ,ca m-am intrebat cum reusesc sa vorbeasca toti aceiasi limba si sa se si inteleaga,ca eu nu am reusit sa socializez deloc cu ei.Eram cumva in afara corpului meu,priveam si nu intelegeam ce vorbesc,am zis ca sau dus vremurile cand puteam sa socializez cu cineva ca mine,acum cam greu sa gasesc oameni vorbitori ai limbii mele.
Nu zic ca nu cunosc oameni cu capul la purtator,dar 99% sunt lipsa cap la propriu,nu la figurat,nu stiu ce detin ei acolo sus la masarda numita cap,ca minte sigur nu au deloc.
Poate si voi va loviti de nenea acesta fara cap,ar fi bine sa invatati ca lumea se imparte acum in doua mari posibilitati.Posibilitati pentru voi,si acestea sunt putine,sau deloc,si posibilitati pentru adormitii adormitilor.
Si adormirea aceasta are ceva frumos,nu degeaba se spune..ferice de cei fara cap,ei traiesc in lumea lor,inconstienti de nimic,sunt fericiti ca atata minte au.Daca nu sti nimic,nici nu te agiti in vre-un fel.Mai rau de noi trezitii ca ne uitam dupa ceva bun si pentru noi si sigur ca nu o sa vedem,ca nu are cine sa faca acel bun si pentru noi.Atata vreme cat 90% din populatie doarme somnul de veci al prostiei si ignorantei nu vom fi fericiti,si nici schimbari nu vor fi,deci ne-am inhamat la ceva ,asa ca sa vedem cat ducem .
Unii se gadila singuri cu pana,isi imagineaza ca vine ceva si le schimba viata in bine,gadilati-va cu spor ca poate nu vedeti in ce rahat este lumea datoria rasului.

Namaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu