marți, 22 mai 2018

Momentul meu




In viata mereu vine un moment cand trrebuie sa luam o decizie,sa facem ceva,sa gandim altfel,sa iubim,sa uram,sa anuntam ceva,deci fiecare are un moment deciziv in propria viata.

Momentul meu este si acela cand am decis sa fac ceva cu viata mea,alceva ce nu am facut pana acum,momentul meu este si acela cand am decis sa ma trezesc,acela chiar este un moment istoric pentru sufletul meu,pentru ca din acel moment si pana acum a trecut timp mult si destule schimbari in sufletul meu,si bune si rele am trait din momentul trezirii mele,deci asa se intampla cu toata lumea care decide sa mearga si pe alte drumuri,nu doar cele stiute.

Mintea trebuie sa fie futurista maxim,deschisa la noutati,ca lumea nu este doar ceea ce se vede la prima vedere,sunt multe de gasit si de aflat .

Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu