marți, 5 decembrie 2017

Cine sunt eu?



Cine sunt eu poate nu o sa stiu niciodata,cine sunt acum stiu foarte bine.Cam asa ar trebui sa ganditi si voi acum.Sunt multe intrebari de pus,si multe raspunsuri de primit.
Cine sunt eu acum? Acum stiu clar,sunt rezultatul muncii mele de ani de zile,sunt informatie pentru mine si pentru altii,sunt ceva ce nu m-am asteptat sa fiu niciodata.Nici nu aveam cum sa intrezaresc un viitor asa cum este el acum pentru mine,pentru ca nu stiam ce sunt,cine sunt,si ce pot eu sa fac pentru mine si pentru cei din jurul meu.

Sunt mult mai mult decat mi-as fi imaginat ca sunt ,sunt informatie multa,idei,sentimente,dorinte,vise,impliniri,si neimpliniri,sunt un tot ce se vrea sa evolueze si pe mai departe,sunt un dumnezeu in devenire,o fiinta de lumina,un clarvazator .

Sunt un indrumator de cale,si sigur un lucrator in lumina pentru omenire.Fac munca cu mine,dar si cu oamenii care ma asculta,care cauta cai noi de evolutie,care au gasit un alt drum,iar acel drum este ca al meu,un drum al cautarilor,al descoperirilor,al invataturilor,si al schimbarii noastre ca fiinte.
Suntem ce suntem,si vom fi ce vom fi datorita muncii cu noi insine.La intrebarea ce sunt eu,vom raspunde poate in mii de feluri,pentru ca suntem fiecare ceva,sigur ca nu ne asemanam deloc ca oameni,si nici ca dorinte de cele mai multe ori nu ne asemanam,deci suntem ce suntem in devenire,suntem ceva ce se vrea frumos la un moment dat dupa ce vom evolua.

Avem cale lunga de parcurs,nu suntem chiar incepatori in ale evolutiei,dar mereu vom fi la inceput de ceva nou,de descoperit cai noi de parcurs.
Sa va puneti permanent intrebarea ,”cine sunteti voi ? “,poate aflati in timp ce contine mintea voastra,inima.Sunteti mult mai mult decat ceea ce se vede acum,sau ce puteti acum,sunteti un intreg complet,ce se vrea descoperit,ca o comoara  ce trebuie scoasa la lumina.Intr-adevar sunteti o comoara care nu a mai vazut lumina soarelui de multa vreme,ruginiti din toate incheieturile,cu mintea blocata in cutume si multe alte chestii gresite ce va invatat societatea  asta mizera.

Omul de acum este produsul mintilor la intreg.Sunt unii ce se vor lideri,sa aduca ce stiu ei la lumina,sa va invete caile lor,este gresit,daca vrei sa aduci ceva,spui si cam atat,cine doreste sa preia va prelua,pentru ca rezoneaza cu acel lucru,sau pur si simplu asa vrea.Fiecare isi face propriile alegeri,deci aveti mare grija ce alegeri faceti,pentru ca mai tarziu sunteti rezultatul acelor alegeri fie ele bune,sau mai putin bune,si va veti plange daca nu sunt bune.

Cine sunt eu? Sunt rezultatul muncii mele.
Cine esti tu? Esti rezultatul muncii tale,sau produsul societatii in care traiesti acum.


Afirma adesea

Sunt cine sunt,si voi fi cine voi fi, pentru ca muncesc cu mine.Sunt un produs strict al muncii mele,nu produsul societatii ,care este una mizera.Voi muncii permanent cu mine sa devin un om al viitorului,elevat si evoluat.


Si asa si este

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu